Санкт-Петербург,
пр. Юрия Гагарина, д.34, к.4
Пн-Пт 09:30 - 18:00, Сб 10:00 - 17:00
Гарантия на товар по кассовому чеку и пломбеГарантия на оборудование составляет от 1 до 12 месяцев в зависимости от вида товара. Гарантия на ключи с дистанционным управлением составляет 1 месяц, на корпуса ключей гарантия не предоставляется. Чипы иммобилайзера возврату и обмену не подлежат.
Различные способы оплатыОплачивайте товары удобными вам способами.
Скидки постоянным клиентамПри повторной покупке скидка от 5%"
Лучшая ценаМы гордимся нашими ценами, их каждый день проверяют сотни клиентов, которые отдают выбор нашему интернет - магазину!
Техническая поддержкаОсуществляем техподдержку
Модуль для редактирования прошивок блоков управления Denso бензиновых турбированных автомобилей Toyota Yaris GR 1.6 Turbo с двигателем G16E-GTS.
Для редактирования доступны файлы из MCU1 c номером ПО 8A230-52XXX размером 4Мб.
Доступны следующие карты:
Air control: Effeciency in additional mode, Maximal mass air flow
Boost control: limitation: Boost correction factor, Maximal boost pressure absolute, Torque clamp boost limiter, Boost limitation absolute, Boost limitation by torque, Boost limitation relative, Maximal boost relative
Boost control: wastegate: Target wastegate duty, Wastegate duty in additional speed
Camshaft Control: Intake Camshaft, Intake camshaft correction, Intake camshaft correction factor
Engine speed limit: Engine speed limitation
Fuel Pressure: Target fuel pressure, Maximum fuel pressure
Fuelling Direct Injection: Injection I angle in additional mode, Injection II angle in additional mode
Ignition Optimum: Spark advance optimal
Sensors scaling: Mass air flow sensor scaling
Spark advance: Ignition efficiency, Minimal spark advance, Spark advance in additional mode, Spark advance main, Spark advance retardation on camshaft, Spark advance warmup correction
Throttle control: Primary throttle efficiency in additional gear, Primary throttle efficiency 1 [Normal mode], Primary throttle efficiency 1 [Sport mode], Primary throttle efficiency 2 [Normal mode], Primary throttle efficiency 2 [Sport mode], Primary throttle efficiency base, Primary thrttle efficiency [gear 2], Throttle efficiency idle, Throttle position base
Throttle: direct control: Throttle control limit in additional gear [Normal], Throttle control limit in additional gear [Sport], Throttle direct control limit [1st GEAR], Throttle direct control limit [1st GEAR] AWD High, Throttle direct control limit [1st GEAR] AWD Low, Throttle direct control limit [Reverse GEAR], Throttle direct control limit
Torque model: Calculated torque from load, Engine speed by throttle position, Maximal engine torque, Torque Limiter, Torque limiter by temperature, Maximal torque
Vehicle speed limit: Vehicle speed limiter (если найден)
Внимание! Для работы необходим ключ защиты BitEdit
Основные возможности редактора:
Подходит для использования как новичками, так и опытными калибровщиками.
Визуализация данных калибровок в табличном, двумерном, трехмерном видах.
Поддержка редактирования: по дельта(+/-), в процентах, установка значения.
Поддержка умного копирования и вставки (включая множественное выделение).
Гибкий и настраиваемый интерфейс с системой докинга.
Возможность открывать сразу несколько карт калибровок.
Автоматическое управления параллельными картами (они определены в модуле) с переносом изменений.
Модульная система, позволяющая избежать лишних затрат.
Программа имеет клиент-серверную архитектуру, для работы требуется обязательное наличие подключения к сети Интернет. Активация дополнительных модулей производится в автоматическом режиме через интернет.
Указанные цены в рублях действительны только для резидентов России, Украины, Белорусии и Казахстана. Ключ без модулей не продаётся!
Загрузки
Module Toyota Denso Yaris GR Turbo
Software module for editing calibrations of Denso ECU for petrol Toyota Yaris GR 1.6 Turbo vehicles with G16E-GTS engine
Allows to edit MCU1 files with software number 8A230-52XXX and 4Mb filesize.
Available maps:
Air control: Effeciency in additional mode, Maximal mass air flow
Boost control: limitation: Boost correction factor, Maximal boost pressure absolute, Torque clamp boost limiter, Boost limitation absolute, Boost limitation by torque, Boost limitation relative, Maximal boost relative
Boost control: wastegate: Target wastegate duty, Wastegate duty in additional speed
Camshaft Control: Intake Camshaft, Intake camshaft correction, Intake camshaft correction factor
Engine speed limit: Engine speed limitation
Fuel Pressure: Target fuel pressure, Maximum fuel pressure
Fuelling Direct Injection: Injection I angle in additional mode, Injection II angle in additional mode
Ignition Optimum: Spark advance optimal
Sensors scaling: Mass air flow sensor scaling
Spark advance: Ignition efficiency, Minimal spark advance, Spark advance in additional mode, Spark advance main, Spark advance retardation on camshaft, Spark advance warmup correction
Throttle control: Primary throttle efficiency in additional gear, Primary throttle efficiency 1 [Normal mode], Primary throttle efficiency 1 [Sport mode], Primary throttle efficiency 2 [Normal mode], Primary throttle efficiency 2 [Sport mode], Primary throttle efficiency base, Primary thrttle efficiency [gear 2], Throttle efficiency idle, Throttle position base
Throttle: direct control: Throttle control limit in additional gear [Normal], Throttle control limit in additional gear [Sport], Throttle direct control limit [1st GEAR], Throttle direct control limit [1st GEAR] AWD High, Throttle direct control limit [1st GEAR] AWD Low, Throttle direct control limit [Reverse GEAR], Throttle direct control limit
Torque model: Calculated torque from load, Engine speed by throttle position, Maximal engine torque, Torque Limiter, Torque limiter by temperature, Maximal torque
Vehicle speed limit: Vehicle speed limiter (if found)
DTC mask is in development and will be added ASAP
Module requires security USB dongle
The main features of the editor:
Suitable for use by both beginners and experienced calibrators.
Visualization of calibration data in tabular, two-dimensional, three-dimensional forms.
Editing support: delta(+/-), percentage, value setting.
Support for smart copy and paste (including multiple selection).
Flexible and customizable interface with docking system.
Ability to open several calibration cards at once.
Automatic management of parallel maps (they are defined in the module) with the transfer of changes./
Modular system to avoid unnecessary costs.
Downloads